Servisní smlouva
Nabízíme placenou technickou podporu, dle servisní smlouvy, která obsahuje tyto výhody:
- řešení problémů s vyšší prioritou
- možnost hlásit problémy až v režimu 7x24
- 2 hodiny práce měsíčně v ceně (1x měsíčně vzdálená kontrola jednotky, komponent a stavu celého systému, dále např. úpravy scén, apod.)*
- 10% sleva na další práce nad 2 hodiny
- 5% sleva na nákup dalších produktů v obchodě RizenyDum.cz
- režim poskytování je standardně pro všechny uvedené podpory "NBD" (next business day = následující pracovní den)
Support I. - možnost hlásit problémy v režimu 5x9 (pondělí - pátek, 8-17 hod.) - Kč 3.000,- (bez DPH)
Support II. - možnosti hlásit problémy v režimu 7x9 (pondělí - neděle, 8-17 hod.) - Kč 5.000,- (bez DPH)
Support III. - možnosti hlásit problémy v režimu 7x24 (pondělí - neděle, kdykoliv) - Kč 8.000,- (bez DPH)
Režim poskytování podpory v režimu "remote 4 hod. RsT" = 50% z ceny suppportu (bez DPH).
(= 4 hodiny doba odezvy od nahlášení problému, započetí řešení problému vzdáleně)
(= 4 hodiny doba odezvy od nahlášení problému, započetí řešení problému vzdáleně)
Jiný režim poskytování podpory nebo mimořádný zásah bude kalkulován individuálně, kontaktujte obchod@rizenydum.cz.
Všechny uvedené varianty jsou v ceně bez DPH za 1 rok (12 po sobě jdoucích kaledářních měsíců).
*) v případě, že budete požadovat kontrolu v místě instalace nebo nebude umožněm vzdálený přístup na řídící jednotku, bude Vám účtováno cestovné ve výši Kč 6,-/km.